Rabu, 13 Jun 2012

Sy rnd kat awk la....

Dlm bulan ni,aku ada kenal sorg lelaki dr negeri yg terkenal dgn Penyu bertelur. Dia merupakan org ke2 yg berasal dr pantai timur ( ganu ) yg aku kenal, pertama kali aku kenal dia dlm laman sosial
( Tagged ), pd mulanya aku hnya lyan biasa2 je coz aku jarang bls msj, x thu tah knp ari tu aku rasa boring sgt...maklumlah dh single... yg buat aku jd pelik dlm bnyk2 msj hnya msj dr dia je yg aku bls....btul tau aku x tpu....dr ( Tagged ) kta org tukar ke ( Facebook ) pulak,tukar2 no fon, msj lak kat fon,col lma gila kta org berborak, aku asyik ketawa je,ada je bahan dia nak kena kan aku....tp best xbosan. Kta org ada rancang nak jmpa, tp aku tkt la nk jmpa dia sorg2 buat pertama kali...so aku bwa adk aku....jmpa kat karaoke ( City idol ), lepak2 kat kdai mkn ( Nur sasa ), tu je pn aktiviti nye ye la first date la katakn. Hari demi hari,2 3 kali gak lah kami jmpa, sampai lah sekarang ni kami masih lagi berhubung, tp xsehebat masa mula kenal dlu,msj pn dh jarang,col pn klu ada kredit lebih..klu xada msj je la....tu pn kejap2, maybe dia bz dgn keje dia...lgi pn dia sekarang kat subang keje sana...aku rnd dia la... walaupun kami hnya kwn tp aku telalu rnd kn dia...aku xthu knp???
aku rnd kat dia,pda hal dia igt aku pn x,sapa lah aku utk dia igt.... xpelah biar aku je yg rnd dia.....aku harap aku blh kwn dgn dia smpai bila2...time ksh mat gedebe coz sudi jd kwn mek eiya ni.... huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan